Ahad, 16 April 2017

Rezeki Dari Mu Yang Terindah

Dari hujung tahun 2015 hinggalah awal tahun ini, 2017.

Bersyukur kepada Mu kerana mengurniakan rezeki yang paling bermakna bagiku sebagai seorang anak. Alhamdulillah, berkat rezeki dari Mu dapat aku berada bersama arwah ibu dan ayah di saat mereka memerlukan. Yang paling aku bersyukur ialah rezeki dikurniakan masa untuk berada disamping kedua-dua mereka di saat mereka menghembuskan nafas yang terakhir.

Sudah menjadi impian dari kecil untuk menjaga kedua ibu bapa ku. Kini impian sudah pun terlaksana. Hanya perlu memberi tumpuan pada keluarga sendiri dan kerjaya.. In Sha Allah..

Kepada yang diluar sana yang sedang leka pada kerjaya, jangan di lupa pada kedua ibu bapa. Tanpa mereka, siapalah kita..

#rezeki #allaboutlifeanddream #ibubapa

Ahad, 8 Januari 2017

2017 and Sweet 34

Tahun baru, umur pun barulah. Sekejap je masa dah berlalu. Sekarang dah berumur 34 tahun. Alhamdulillah, dikurniakan seorang isteri yang memahami gaya hidup serta impian yang sama. Tak lupa juga 2 orang cahata mata. Si kakak dah sekolah darjah 1 pun tahun ni. Yang si adik pula sibuk nak sekolah macam si kakak.

Tahun 2016 banyak menguji kesabaran dan semangat dalam menunaikan impian dan tanggungjawab sebagai seorang anak. Biarlah apa orang nak kata. Bukan diorang tahu pun apa yang kita buat. Alhamdulillah, berjaya menjaga abah selepas pemergian arwah mak mac 2016.

Tahun ni teruskan perjuangan dalam mengejar impian sambil menjaga abah. Walaupun sebenarnya tumpuan lebih diberikan kepada abah, tapi impian tak boleh diabaikan. Bersama teruskan perjuangan bersama isteri yang turut mengejar benda yang sama. Maybe tahun ni guna konsep persaingan suami isteri untuk mengejar apa yang terlepas tahun lepas.

IN SHA ALLAH..