Rabu, 10 November 2010

Boringnya..

Penat nya hari ni..
Badan rasa lesu je..
Cuaca mendung je dari tadi..
Nak hujan ni..
Member ajak main bola..
Tapi risau lak yang kat umah ni..
Buat nya nak beranak kang susah lak..
Xkan nak tinggal je..
Nak tengok tv boring..
Nak main internet, line slow lak..
Ni pun apa nasib le buka..
Nak wat ape yek..
Nak tido tak ngantuk..
Nak jogging, macam nak hujan je..
Boring nya..

4 ulasan:

Fieza79 berkata...

keluahan tu...hehe
byk leh beraktiviti kat umah tu...kena cari2 idea asal tk boring...

Jamiel berkata...

Sampai malam dok pk..
Atau memang tadi memang mood takde..

LYaFRINA berkata...

skaranh musim hujan.. maka semua xtvt tbatas.. so, lepak2 dgn isteri tcinta pon ok gak.. kalo x, just buat indoor xtvt cam window shopping k... tgk drama kat tv pon best2 jugak tu..

jgn lupa ambik award tu yer

Jamiel berkata...

thanks kerana sudi bagi idea