Isnin, 14 Februari 2011

Gerai Di Pasar Awam Merlimau

Gerai ni banyak gak la jasa untuk aku..
Aku membesar pun banyak hasil dari sini..
Selepas bapa aku bersara dari tentera,
Bapa aku berniaga disini dengan bapa saudara aku..
Kira gerai family la ni..
Dari zaman sekolah lagi aku selalu tolong kat kedai ni..
Mungkin sebab tu aku minat berniaga..
Kat sini kitorang jual sayur-sayuran..
Tapi tak lama lagi pasar akan dipindah kat tempat baru..
So, aku nak abadikan dulu tapak lama gerai ni kat sini..


4 ulasan:

Cik Cammy Lia berkata...

hehe....mesti best kan niaga2 cmni..tgk duit byk depan mata ahaks...

eni osman berkata...

salam ziarah kembali...dah follow balik...seronok tgk org berniaga mcm ni...

Jamiel berkata...

rezki untuk membesar..

rizwan's sweetheart berkata...

salam ziarah. membalas kunjungan. TQ sudi singgah wanfeedahoney-myendlesslove.blogspot.com