Sabtu, 23 Oktober 2010

Perasaan Di Minggu ke-34..

Nape minggu ke-34?
Ni counting untuk wife deliver..
Sekarang semua persediaan dah lengkap (basic je la)..
Yang tinggal just persediaan diri je..
Kalo perasaan wife aku,
Aku rasa dia ngah takut,
tapi sebagai suami aku selalu tenangkan dia..
Lagi pun sape suruh dia tanya detail sangat experience orang..
Last-last jadi takut lak.
Tapi aku pun takut gak..
Saje control macho konon..

AKU DAH SEDIA KE BELUM?

Anak pertama la katakan..
Kelam kabut la sikit..
Bersedia tu ntah la..
Tapi aku kena sedia gak kan?
Bapa aku kata,"Takpe,biasa la tu"
Senang je nasihat dia kan.
Maklum la anak-anak dia dah beso kan..hu3..
Tapi aku rasa nasihat bapa aku tu untuk aku nye kelam kabut kot..
Tapi takpe la..
Still satu nasihat..
Back kepada persediaan aku untuk jadi bapa..
Let nature do it..
Aku rasa mende ni semua datang secara semulajadi kot..
Tapi banyak gak la aku baca tentang parenting..
Siap aku ada wat update kat blog lg..
Mana tau kekalo ada yang sama macam aku ni..
Sharing is caring kan..

HOPE SEMUANYA OK..

Tiada ulasan: